hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|عملیات بازگشایی و تکمیل خیابان شهید شهبازی در دست اجرا می باشد

قم|عملیات بازگشایی و تکمیل خیابان شهید شهبازی در دست اجرا می باشد

شهردار منطقه ۴ قم از تکمیل و بازگشایی خیابان شهید شهبازی واقع در خیابان شهید عراقی با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه در خصوص این طرح عنوان کرد: این پروژه در راستای خدمت رسانی به شهروندان و با رویکرد تسهیل در عبور و مرور شهری و بهبود ترافیک و اتصال خیابان شهید عراقی به بلوار شهید صدوقی در حال اجرا می باشد.

وی افزود : با توجه به کم عرض بودن خیابان شهید شهبازی  و شرایط نا ایمن و حادثه خیز بودن آن و معضلات ترافیکی پیش آمده و نظر به تامین اعتبارات لازم و پیش بینی در بودجه ۹۸ و همکاری مالکین نسبت به بازگشایی ادامه مسیر اقدامات لازم صورت پذیرفت .

شهردار منطقه۴بیان کرد: این پروژه به طول ۴۰۰ متر و به عرض ۲۰ متر در حال اجرا می باشد که در  این پروژه   ۴۰۰۰ متر مربع تملکات اراضی، ۸۰۰ متر جدول گذاری  و ۴۰۰۰ متر مربع زیر سازی و آسفالت  صورت گرفته است و در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ان شاالله پس از اجرا شدن تاسیسات زیر زمینی  در مرداد ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان از شهروندان و مالکین و صاحبان اراضی که زمین آنان در طرح مذکور قرار گرفته بود و جهت بازگشایی و اجرا طرح با شهرداری همکاری صمیمانه داشتند تقدیر و تشکر نمود .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد